ПОДІЛИТИСЯРоздрукувати
При купівлі техніки Samsung у мережі офіційних дилерів, дуже важливим є питання подальшого гарантійного обслуговування. Samsung завжди підтримує своїх клієнтів і надає найякісніше сервісне обслуговування за будь-яких умов.
З турботою про користувачів техніки Samsung, ми продовжуємо термін гарантії, якщо офіційна дата закінчення гарантійного терміну на Ваш пристрій припадає на період карантину. Тепер ви можете не хвилюватися щодо закінчення гарантії, після завершення карантину у вас буде ще цілий місяць аби нею скористатися.
Окрім цього для клієнтів Samsung працює послуга безкоштовної доставки до сервісних центрів.
Також нагадаємо, що на період загальнодержавного карантину, Інформаційна лінія Samsung з вами на зв’язку. У разі виникнення питань просимо звертатися зручним для вас способом: https://www.samsung.com/ua/info/contactus/.
Додатково на період карантину компанія Samsung Electronics пропонує скористатися найбільш безпечним способом купівлі мобільних пристроїв –онлайн у магазинах наших партнерів та надає безкоштовну доставку та додатковий рік гарантії придбаних у магазинах наших партнерів! Деталідізнавайтеся тут.
Ми завжди раді Вам допомогти!
*До відправлення приймаються мобільні телефони й смартфони, планшети, годинники та інші портативні пристрої вагою до 5 кг. Послуга доступна в усіх областях України, крім АР Крим та зони АТО.
Стан ремонту можливо дізнатися тільки після авторизації на сайті
Увійдіть на сайтчиЗареєструйтеся зараз!